Om foreningen

Torsted Gymnastikforening er en forening, hvor der er plads til alle, som har lyst til at bevæge sig – unge som gamle. Hos os er det gode samarbejde på tværs af alle hold særlig vigtig, og vi lægger vægt på, at der skal være plads til alle i bredden.

Alle instruktører og medlemmer af udvalget arbejder på frivillig basis, og har alle en passion omkring gymnastikken.

Mange af instruktørerne er selv enten aktive eller tidligere gymnaster. Alle instruktører og hjælpeinstruktører bliver gennem foreningen og DGI tilbudt kurser/uddannelser som er relevante for deres hold.

Alle hold (hovedsageligt børnehold) slutter sæsonnen af med en stor gymnastikopvisning i Forum Horsens.

Har du spørgsmål?

Vi har samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål her på siden, hvor du kan læse mere om tilmelding m.m. Er du fortsat i tvivl, er du velkommen til at kontakte teamet direkte med dit spørgsmål.

Se praktisk info

bubble